Rybářské potřeby GutaFish

Jak reklamovat zboží

Jak reklamovat zboží v několika jednoduchých krocích:

 

1) Informujte nás (emailem) o vámi zjištěné vadě, popište jak se vada projevuje nebo, co nefunguje, jak by mělo.

2) Vadné zboží zabalte včetně kompletního příslušenství, k němu přibalte kopii daňového dokladu, podrobný popis vady a vaší zpáteční adresu, telefonní číslo a email.

3) Balík zašlete na adresu "Adam Soudek, Vraný 98, 273 73 Vraný". Balík nezasílejte na dobírku! Zašlete ho doporučeně, ať máte doklad o odeslání. 

4) Jakmile nám balík přijde, ihned začneme reklamaci řešit. Emailem Vám potvrdíme převzetí a sdělíme Vám přibližný datum vyřízení reklamace. 

5) Jakmile bude reklamace vyřízena, tak zboží odešleme na Vaši adresu, kterou jste nám uvedli při reklamaci zboží. Samozřejmě na naše náklady. 

 

Image result for logo microsoft word Formulář pro odstoupení od smlouvy

Image result for logo microsoft word Formulář pro uplatnění reklamace

 

Adam Soudek
majitel obchodu
GutaFish